MAXIS BROADBAND HARAM BABI!!!

Monday, January 10, 2011

Salam, mula2 sekali minta maaf terkasar bahasa
Bukan sbb sy tak bersabar, tp aku dah x tahan dah asyik meragam je keje
Dah la aku ni gamers!! wajib online (konon)
SIAL je x dapat konek2 ni.
Dah siap ketok2, baling2.
Stress dah macam org peroid dah.
Kalau sehari leh sabar lagi.
Ni dah dekat sebulan.
Kesialan MAXIS BROADBAND amat lah dikagumi
Mungkin ni lah takdir suruh aku tukar broadband lain kot.
Sabar je lah..

Ni la gambar Bangsat berkenanan,

Minta Maaf Sekali Lagi Sbb Terkasar Bahasa....  Peace!

2 comments:

Heidi Shafiq said...

ko duk mn? klu duk kL better pkai Digi berukband.. laju nk mampos..

Aku Macho said...

Aku dok kl ampang. yg meluatnya kakak aku leh selamba je online, aku lak terhegeh2 nak konek.
Nak kata aku duduk dalam gua x la rasanya.
Rasanya org duduk dlm gua pun leh online dah kot.
Terseksa!

Post a Comment